Política de privacitat
Aquesta és la política de privacitat de la Fundació puntCAT. La vostra privacitat és molt important per a nosaltres i, a través d’aquesta política, volem aclarir quines dades personals processem per a tu, per què, per quant de temps les processem i com pots exercir els teus drets per gestionar-les.
Et convidem a llegir acuradament aquesta política de privacitat per tenir una bona comprensió sobre com protegim les teves dades personals.
Fundació puntCAT
La Fundació puntCAT és una entitat sense ànim de lucre registrada a la Direcció General de Dret i Entitats Jurídiques de la Generalitat de Catalunya amb les següents dades:
Nom: Fundació puntCAT
Adreça: Plaça Nova, 5, 7a planta
08002 Barcelona
Número d’identitat: G-63719025
adreça de correu electrònic (assumptes de privadesa): dpd@domini.cat
Aquesta política de privacitat t’afecta?
Aquesta política de privacitat t’afecta si has entrat en contacte amb nosaltres, entre d’altres, en els següents casos: si has registrat un domini .cat; perquè ets un contacte associat amb un nom de domini .ca; com a treballador d’una entitat amb la que tenim una relació contractual; com a subscriptor del nostre butlletí; com a visitant de les nostres pàgines web; com a participant en alguna de les nostres activitats de formació; o a partir de qualsevol altre canal amb el qual hagis contactat amb nosaltres (per correu electrònic, telèfon, esdeveniments, etc.).
Les teves dades personals es poden recollir a través dels següents mètodes: mitjançant els processos de registre de noms de domini; mitjançant la nostra xarxa de registradors acreditats; per correu electrònic; per telèfon; per fax; per la vostra inscripció per a participar en qualsevol de les nostres activitats de formació; per assistència a un esdeveniment; mitjançant galetes o altres tecnologies per rastrejar visitants als nostres llocs web; a través de la comunicació de proveïdors o socis; mitjançant un formulari als nostres llocs web; o per qualsevol altre mitjà dels que puguem fer servir per dur a terme les nostres activitats.
Quines dades personals teves processem?
Les dades personals són qualsevol informació relacionada amb una persona física identificada o identificable (i) que ens proporcioni voluntàriament (p. ex. a través dels nostres formularis del nostre web), (ii) que recollim de la teva assistència als nostres esdeveniments o visites al nostre lloc web (s).
En el context de les nostres activitats comercials i de formació i per proporcionar-te un bon servei i millorar els nostres serveis sempre que sigui possible, i depenent de la informació que necessitem per poder dur a terme el servei pel qual has entrat en contacte amb nosaltres, podrem processar les dades personals següents: el teu nom, el teu correu electrònic, l’organització a la qual treballes, el títol del lloc de treball, la teva adreça personal, la teva preferència d’idioma, el teu gènere, la teva edat, el teu àlies d’identificació únic al nostre sistema, el teu nom de domini, les dades financeres, les dades relacionades amb el compte bancari o la informació de la targeta de crèdit, les dades judicials relatives als noms de domini, la teva adreça IP, imatges i arxius de vídeo.
Per a dur a terme algunes de les activitats de formació podem haver de processar el teu DNI i la teva situació laboral. Aquestes dades les demanarem únicament en els casos en què siguin imprescindibles per dos motius:per a comprovar la idoneïtat dels candidats per a realitzar el curs i per certificar la participació.
En el cas dels titulars de dominis i contactes associats, com que no és possible registrar un nom de domini directament amb nosaltres, recollim les teves dades personals a través de l’empresa amb el qual has registrat el teu domini. Aquesta empresa pot ser un dels nostres registradors acreditats o un dels seus distribuïdors que recullen les teves dades personals en nom nostre.
Amb quina finalitat processem les teves dades personals?
Processem les teves dades personals amb diferents propòsits:
• Per poder oferir els millors serveis possibles pel teu domini, hem de recollir dades personals en relació amb el teu nom de domini. Això també ens permet identificar-te i contactar-te directament en relació amb el registre del teu nom de domini, en cas que fos necessari.
• Utilitzem les teves dades personals per mantenir i construir relacions a llarg termini i per executar el contracte que puguem tenir. Utilitzem les teves dades personals per respondre a les teves consultes, per complir les teves sol·licituds i / o per enviar-te informació administrativa.
• Les teves dades personals es poden utilitzar per complir la normativa aplicable. També és poden utilitzar per respondre a sol·licituds o reclamacions de les autoritats públiques i governamentals, incloses les autoritats públiques i governamentals fora del teu país de residència, o per protegir els nostres drets, privacitat, seguretat o propietat i / o les nostres entitats.
• Podem utilitzar les teves dades personals per enviar-te missatges promocionals, màrqueting, informació sobre la comunitat .cat i altra informació que et pugui ser d’interès.
Principis observats en la recollida i tractament de dades personals
La Fundació .cat complirà els següents principis per regular el tractament de les dades de caràcter personal que:
• només seran processades de forma legítima, justa i transparent en relació amb els titulars de noms registrats i altres dades (“legalitat, equitat i transparència”);
• només s’obtindran amb fins específics, explícits i legítims, i no es processarà de cap manera incompatible amb aquest propòsit (“limitació de propòsit”);
• ser adequat, rellevant i no excessiu en relació amb els propòsits per als quals es processen (“minimització de dades”);
• ser precís i si cal, mantenir-se actualitzat, segons correspongui als propòsits pels quals estan processats (“precisió”);
• no es mantingui en un formulari que permeti identificar el titular del nom registrat i altres subjectes de dades per més temps del que sigui necessari per a les finalitats permeses (“limitació d’emmagatzematge”); i
• ser processat de manera que garanteixi la seguretat adequada de les dades personals, inclosa la protecció contra el processament no autoritzat o il·legal i contra la pèrdua, destrucció o dany accidental, utilitzant mesures tècniques o organitzatives (“integritat i confidencialitat”) adequades.
Qui té accés a les teves dades personals?
Les teves dades personals només seran accessibles pel personal qualificat de la Fundació .cat que les hagi de tractar, i, en els casos imprescindibles per la prestació del servei que et vinculi amb nosalters, pel personal de les entitats que hi col·laborin amb la Fundació per la prestació d’aquest servei.
Amb quina base legal processem les teves dades personals?
Podem processar les teves dades personals en funció de diferents motius legals:
• El processament pot ser necessari per complir amb les nostres obligacions legals com a registre o com a administradors de dades.
• El processament pot ser necessari per a l’execució del servei que tinguis contractat amb nosaltres.
• El processament és necessari per a la protecció dels nostres interessos legítims i en particular: els interessos econòmics, comercials i financers, la continuïtat comercial, la seguretat i la confidencialitat de la informació i productes dels clients i la seguretat de la infraestructura digital i física.
• El processament es pot basar en el consentiment que has proporcionat en relació amb les activitats de la Fundació .cat.
Amb qui compartim les teves dades personals?
Mai no venem les teves dades personals a ningú. En la mesura que la llei aplicable ho permeti, les teves dades personals podran ser divulgades a les següents parts:
• Proveïdors tècnics de suport i emmagatzematge: Per tal de garantir les activitats hem d’emmagatzemar i fer còpies de seguretat de totes les dades de continguts o comentaris, incloses les teves dades personals.
• Tercers: Les teves dades personals poden ser divulgades a tercers incloses les autoritats governamentals per motius legítims.
• Auditors: Per garantir que les nostres operacions es valoren correctament, els auditors poden tenir accés a les teves dades personals.
Quan compartim les teves dades personals, procurem instruir als destinataris quan sigui possible processar les teves dades personals d’acord amb les nostres instruccions.
Quins són els teus drets en relació amb les teves dades personals?
Tret que la teva sol·licitud es consideri excessiva o sense fonament, pots exercir els següents drets en relació amb les teves dades personals:
• Tens el dret de demanar informació sobre les teves dades personals.
• Tens el dret de demanar una còpia de totes les teves dades en un format estàndard.
• Tens el dret de modificar o corregir les teves dades personals si estan malament.
• Tens el dret a sol·licitar la restricció de certes activitats de processament en determinades circumstàncies.
• Tens el dret a oposar-te a determinades activitats de processament.
• Tens el dret a retirar el teu consentiment.
• Tens el dret a que les teves dades personals s’esborrin en determinades circumstàncies.
• Pots exercir qualsevol dels teus drets realitzant i enviant el nostre formulari en línia.
L’exercici d’alguns d’aquests drets en relació amb el registre de noms de domini pot haver de realitzar-se a través del registrador del registre del nom de domini en qüestió.
A més, tens el dret a presentar una reclamació a l’autoritat de supervisió local, quan consideris que el processament de les teves dades personals no compleix la legislació aplicable.
On i quant de temps conservem les teves dades personals?
Les teves dades personals s’emmagatzemen tant de forma electrònica com manual, de manera interna i per tercers. Emmagatzemem les teves dades personals d’un formulari que permeti la identificació per no més del temps necessari per a les finalitats per a les quals es processen les teves dades personals. Aquest període de retenció es diferencia segons el tipus de dades personals processades, el propòsit del processament i altres factors.
Com a titular d’un nom de domini, conservem les dades personals durant un (1) any després de suprimir el nom del domini.
Les dades personals dels individus que recollim fora de l’àmbit d’un contracte en el context de les nostres activitats empresarials es mantenen fins a un (1) any després de la seva irrellevància.
Quines mesures de seguretat es prenen per salvaguardar les teves dades personals?
Estem implementant i actualitzant contínuament les nostres mesures de seguretat per ajudar a protegir les teves dades personals i altres dades contra l’accés no autoritzat, pèrdua, destrucció o alteració. Fem tot el possible per garantir que tota la informació s’emmagatzemi de forma segura i demanem als nostres proveïdors de serveis que apliquin les mesures de seguretat adequades.
Galetes i altres tecnologies de seguiment
Quan visiteu els nostres llocs web, podem emmagatzemar certa informació als vostres dispositius en forma de galeta. Us convidem a llegir acuradament la nostra política de galetes per tenir una bona comprensió sobre com sol·licitem o utilitzem galetes.
Drets
Podeu exercir els drets següents:
· Dret d’accés de l’interessat. Art. 15 RGPD;
· Dret a la rectificació. Art. 16 RGPD. Les modificacions poden ser sol·licitades al vostre Registrador, o, en el seu cas, al vostre revenedor, ja que el Registre no pot executar aquesta rectificació per sí mateix;
· Dret a la supressió. Art. 17 RGPD. La supressió de les dades pot donar lloc a la cancel·lació del vostre Domini;
· Dret a la limitació del tractament. Art. 18 RGPD;
· Dret a la portabilitat de les dades. Art. 20 RGPD;
· Dret d’oposició. Art. 21 GDPR.
Teniu dret a iniciar un procés de queixa davant l’Autoritat de Protecció de Dades respecte al processament que puguem fer de les vostres Dades
Tractament de les vostre Dades
Només tractarem les vostres Dades d’acord amb la normativa aplicable de protecció de dades i adoptarem totes les mesures tècniques i organitzatives per de protegir les vostres Dades de possibles pèrdues, usos incorrectes, accesos, modificacions o publicacions no autoritzades i del seu esborrament. Adoptarem així mateix qualsevol mesura de seguretat requerida legalment.
Contacte amb nosaltres
Si tens alguna pregunta sobre aquesta política de privacitat o si vols exercir algun dels teus drets mencionats més amunt, contacta amb nosaltres a través de dpd@domini.cat.